B-day





Jucer sam svoju Mijicu vodila na rodjendan, tako da sam morala obuci nesto u cemu sam mogla trcati za njom all night long... :) Eto prva sam probila led, nadam se da ce vam se uskoro predstaviti i moje kolegice. :)

Djana

9 komentari :: B-day

  1. odlican outfit! odakle je majica? torba, cizme <3
    ma divno

  2. super outfit! sviđam narukvice :)
    xoxo Sienna

    http://fashion-sienna.blogspot.com/

  3. hvalaaa vam cure :) majicu sam kupila na ebay-u :*

  4. ajme, tek sam sad otkrila ovaj blog. i divan mi je! pratim! *.*

  5. djanaaaa <33 lajkam a lot <3 iva

  6. Hvala Josephine :****
    Iva ljubavi hvala :) nadam se da si se lijepo provela :*

  7. majica ti je prelijepa, i ostatak mi se sviđa ;)

  8. Predivna mlada mama :) super outfit! Sretan roćkas! Divne fotke, Mia je preslatka!

  9. hvala grofice i niki :)

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...