Neon clutch





Ako ne mozete naci clutch u boji u kojoj zelite, blogerica Andy je napravila odlican tutorial kako da ga same napravite.



9 komentari :: Neon clutch

  1. savršena je!

  2. Daaa, savršena... Ja se već bacam na pravljenje jedne...:D

  3. Divni su. :)

  4. divne su.. vidjela sam taj tutorial kod andy i baš bih rado takvu imala, ali ja to nikad ne bih sama znala napraviti :(

  5. svidja mi se! hvala na dijeljenju :)

  6. Love this kind of clutch

    And great idea

    Really well-done blog

    I'm a your new follower
    Hope you follow me back
    XoXO
    M.

    http://monsieurmauro.blogspot.com

  7. Ahhh, daaa, predivne su! I meni se bas svidjaju ove vece ;)) Andy je super napravila ovu, cim nadjem malo vremena, bacam se i ja na pravljenje jedne ;) I ove u plavoj boji su mi omiljene ;))

  8. mi vec pravimo... drugarice i ja... :)

  9. aaa super tutotial...:))

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...